Μητσοτάκης, Ερντογάν και το «διεθνές δικαιοδοτικό όργανο»

Στις σημαντικές συναντήσεις ηγετών τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ή τουλάχιστον δεν πρέπει να είναι. Ιδίως οι διατυπώσεις και οι εννοιολογικές επιλογές. Γνωρίζοντας τα ανωτέρω, η συνάντηση μεταξύ του Έλληνα Πρωθυπουργού και του Τούρκου Προέδρου ίσως σηματοδοτεί περισσότερα από όσα διαβάσαμε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ας προσπαθήσουμε να «αποκρυπτογραφήσουμε» τις επίσημες δηλώσεις. Πράγματι, εάν η συνάντηση δεν διαρκούσε 1,5 ώρα και εάν δεν ακολουθούσαν οι δηλώσεις τους, θα τη χαρακτηρίζαμε τυπική έως «εθιμοτυπική». Άλλωστε, το παραλλήλως διεξαχθέν «6ο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας – Τουρκίας» (με την ελληνική αντιπροσωπεία να αποτελείται από 10 υπουργούς) ουδέν ουσιαστικό προσέφερε πέραν μιας συμφωνίας για τις βίζες των Τούρκων πολιτών που επισκέπτονται τα Ελληνικά νησιά και… Περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης